حوادث

پسر جوان از دختر مورد علاقه اش در خصوص یک آدم ربایی شکایت کرد و سمیه نیز در ادامه برای سرقت بیت کوین هایش از خواستگارش شکایت کرد.

به گزارش مشرق، سمیه وقتی دید خواستگارش یک شکایت علیه اش کرده پرونده شکایت و سرقت بیت کوین هایش را پیش روی قاضی پرونده گذاشت.

چندی قبل مرد جوانی با حضور در دادسرای امور جنایی از ربوده شدنش از سوی ۲ مرد و یک زن از جلوی مغازه اش خبر داد.

آشنایی دردسرساز با زن جوان در اینستاگرام

مرد جوان که هادی نام دارد به بازپرس حبیب الله صادقی در شعبه ۴ دادسرای امور جنایی تهران گفت: مدتی قبل با سمیه ۴۲ ساله در فضای مجازی اینستاگرام آشنا شدم و بعد از مدتی که با هم در ارتباط بودیم تصمیم به ازدواج با هم گرفتیم و برای شناخت بیشتر چند باری همدیگر را ملاقات کردیم.

وی افزود: همه چیز خوب به نظر می رسید و قصد من از این آشنایی ازدواج بود تا اینکه چند روز قبل سمیه همراه ۲ مرد به مغازه ام که که در کار کرکره برقی است آمدند و سپس با تهدید و کتک کاری مرا سوار بر خودروی پژو کرده و به سرعت از محل کارم دور شدند.

هادی ۳۷ ساله ادامه داد: داخل خودرو سمیه همراه ۲ مرد ناشناس مرا مجبور کردند که پای چند سفته و کاغذ سفید را امضا کنم و سپس مرا در خیابان از خودرو به بیرون پرت کرده و با سرعت پا به فرار گذاشتند.

پسر جوان عنوان داشت: من داخل مغازه ام چند کتاب قیمتی و نفیس بود و سمیه از آن کتاب ها اطلاع داشت که ۲ مرد ناشناس در زمان مراجعه به مغازه ام آنها را به سرقت بردند و می دانم این نقشه از سوی سمیه طراحی شده است.

داستان عجیب سمیه در ادعای خواستگار فریبکارش

سمیه با شکایت هادی در ماجرای آدم ربایی به دادسرای امور جنایی تهران احضار شد و وقتی شنید خواستگارش از او بخاطر آدم ربایی و سرقت شکایت کرده شوکه شد و ادعاهای هادی را دروغ اعلام کرد.

سمیه ۴۲ ساله به بازپرس پرونده گفت: با هادی در فضای مجازی اینستاگرام آشنا شدم و پس از مدتی او پیشنهاد ازدواج داد و از من خواستگاری کرد که از او فرصت خواستم تا با هم بیشتر آشنا بشویم .

وی افزود: من که به حرفهای هادی اعتماد داشتم وقتی شنیدم یکی از دوستان هادی در کار خرید و فروش بیتکوین - ارز دیجیتالی – است به او پیشنهاد دادم که ۷۰ میلیون تومان پول نقد دارم و برای سرمایه گذاری از دوستش برای من بیتکوین بخرد که او نیز پذیرفت و من ۷۰ میلیون تومان را با حساب هادی ریختم و او نیز به کمک دوستش یک حساب کاربری باز کردند و برای من حساب بیت کوین خریدند و در روزهای نخست دیدم که این یوزر و پسوردها در حسابم وجود دارد و تنها کسی که کلمه عبور مرا داشت دوست هادی بود.

سمیه ادامه داد: چند روز قبل وقتی برای بیت کوین هایم به حسابم کاربری ام رفتم متوجه شدم حسابم خالی شده و وقتی به هادی گفتم او سکوت کرد و چون احتمال می دهم با گران شدن بیت کوین، هادی و دوستش آنها را فروخته اند به اداره پلیس رفتم و از او شکایت کردم و هادی برای فریبکاری و صرف نظر کردن من از شکایتم این شکایت آدم ربایی را مطرح کرده است.

بنا بر این گزارش، بازپرس حبیب الله صادقی در این مرحله دستور داد تا دوربین های نزدیک مغازه هادی مورد بازبینی قرار گیرد و از سمیه و هادی نیز دوباره در پلیس آگاهی تهران تحقیق شود تا صحت حرفهای آنها مشخص شود.

منبع:رکنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۰۱:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۲
    4 0
    آدم بیت کوین داشته باشه و اونوقت خواستگارش دزد از کار در بیاد . چه شود . دزده از او زرنگتر بوده
  • پری مجرد 43 ساله FR ۰۴:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۲
    2 3
    میشه یکی بگه بیت کوین چی هست ؟ ماشین برقی دیدم ولی پول برقی !
  • NL ۰۶:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۲
    1 1
    لیت کوین نه بیت کوئین
  • مهدی IR ۰۶:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۲
    0 2
    تبلیغ بیت کویین جالبی بود، چقدر گرفتید بابت ریپورتاژ مطلب؟
  • IR ۰۷:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۲
    2 1
    دزدی آخر وعاقبت نداره من خودم 30 سال دزدی کردم الان هیچی ندارم
  • IR ۰۷:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۲
    2 0
    بیت کوئین نیست بیت کوینه
  • IR ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۲
    1 0
    عشق شون به اندازه ی یه دبه ماست ارزش نداشت!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس